I'am, I'm Me!!

Dax för nya tag....

Kategori: Allmänt

hehe yes, nu ska jag ändra livsstil igen haha...
sundare mat och mycket motion... =)
försöka ta itu med mina rellationer till folk som tar min energi, e det värt att ha dom kvar?? hmm
ta vara på mina nära och kära mer, dom betyder ju allt, och jag saknar många av dom så mycket...
ringa soc, och sätta fart på ams =)
låter bra va haha....
--------------------------------------------------------------------------------------------
så va talangen avklarad för i år =)
tack så mycket för att ni kom mina älsklingar!!
hehe villken shock jag fick när Alex & Johnny dök upp =)
såå kul, och Mammsen & Steff gömde sej haha knäppisar <3
men det gick bra tycker jag, med tanke på hur lite vi övat haha
lr vad säger du thess?? ;)
såå kul att stå där igen, va allt för länge sedan =)
dock va jag lite bakis men det va okej haha hade lite för trevligt på tisdagen haha
nästa år kör vi seriöst, kan ju va me och tävla för en gångskull haha

helgen har varit toppen najs...
i fredags va jag på 20års party i frövi..
drack en 70is själv såå jag vart jäkligt dragen =S men jag hade välldigt trevligt ändå =)
trevligt att prata en del me Becca =) lilla gumman! jag saknar dej...
va också kul att Henrik och Syrran kom dit =)
haha jag tror Syrran missupfatta mitt förra blogg inlägg, men, men inte mycket jag kan göra åt det ;)
kul att träffa henne va det iafl :) Henrik också hehe villket par, dom har verkligen hittat rätt haha =)

åååå va bakis jag va när jag framåt halv 3 vakna på soffan hos mammsen...
hade ett svagt minne av att jag sov på golvet i hallen en sväng först =S
*förlåt om jag väckte er, och för att jag inte kom ner till stranden*
han verkligen inte, va ju tvungen att ta mej te stan....
skulle ju ut och käka och sedan glo på bio...
villket va välldigt lyckat tycker jag, hade välldigt trevligt :)
hehe synd att det e lite dålig servic på stället vi käka på hahaha
e ju heller inte första gången haha stackars små människor haha
bion va skit bra, Johan Falk, absolut en se värd film ;)

ah kort sagt så har det varit en riktig myssss helg =)
_____________________________________________________________________________________

åå jag kan inte sluta längta, jag möblerar och målar lägenheten varje dag i huvet ;)
jag vill hämta alla kartonger så jag kan packa mer =)
jag vill börja svetsa nu... saknar det sååå...

jag vill så jäkla mycket... hur fan ska det här sluta?? haha...
ska te frövi igen i veckan, kanske imorron =)
ska ta kiosken ett par dagar så Mammsen får vila....
kan bli najs, kan Mormor komma ner och snacka lite skit tycker jag....
min söta lilla Mormor, jag sjöng för henne på talangen, villket hon visste,
hon tog sin krycka och haltade sej fram när vi kom ut, och sen grät hon =S
såå söt <3 fick en lycko nyckelpiga av dom men den har kissarna snott och jag hittar den inte =(
Nilla, Mormor, Johnny, Jenny, Allex & Kickan hihi <3

nopp nu skriker Pelle så Tjejen har väll varit dum haha
LOVE YOU!!!! xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: