I'am, I'm Me!!

Bästa helgen på sååå länge......

Kategori: Allmänt

ja jag säger bara det, jag vill spola tbx tiden till ca 18:00 i torsdags =)

blev övertalad att haka på te Harrys, va mycket trevligt :)
mysiga människor :) massa folk & lite för mycket dricka haha
men, men det va skit kul =)
rammla innanför dörren ca 08:10 haha fortfarande full :S
snart går bussen till gbg... wooo va slut jag va... haha
sitta på en buss i 4 timmar va ju såå lockande haha

anländer te gbg vid 16 tiden... (fyllan har gått över, nu e jag bakis)
Fredrik möter upp oss, tur som fan haha jag & thess i stor stan haha
buss te nästa ställe =)
myysss... sen blev det dax att dricka igen haha... gick ju lysande...
när jag kom i gång va dom andra off haha men jag hade sällskap =)
såå mysiga människor... haha har inte skrattat så mycket på länge haha
sen va det dax att sova... yeha righat haha vart pigg så fort jag la mej ner....
men jag va inte ensam om det :) bubbel, najs... ;)
hellt plötsligt skriker Christian rätt ut, jag direkt under täcket i panik och frågar upprepande vad e det som händer???
hellt övertygad om att det stog nån på balkongen hahaha
men icke, det va tydligen Thomas som låg i sängen bakom soffan som i sömnen satt sej upp och stirrat på  
Cristian villket han märker när han tittar bakåt haha det går fan inte att förklara, men fy va jag skratta,
har typ aldrig hört en karl skrika hahaha (på det sättet) haha
sen vakna Kevin till liv och ville ha mer sprit, haha då snodde vi Dannes rum... haha
sen fick vi uppleva hur Kevin skulle gö om han va brandman och skulle sparka upp en dörr hahahaha
när vi somna har jag inte en aning om... haha snacka nog oss till sömns haha

sen va det lördag... första groggen kvart över 3 haha najs :)
party, party, kul att träffa Danne & hans tjej... också underbara människor :)
nu har jag världens snyggaste tändare =)
har också provat på Wow haha gick ju inte lysande direkt haha
vart dock ap-kalas... stackars Thomas, höll honom vaken medans jag bubbla och lyssna på uggla haha
sen sov jag under bordet haha
drömde massa skumma saker och hade uppenbarligen skrikit efter mamma haha
jag e ju bara 23år haha... *pinsamt*
men, men har man hjärn-spöken så kommer dom ju oftast till liv i drömmarna...
slog också huvet i bordskanten ca 15ggr + att jag fick ett glas öl i huvet haha
tur att alla sov haha

söndag, mår nå så fruktansvärt dåligt :(
haha men, men jag har överlevt värre bakfyllor...
sen va det dax att åka hem =(
efter en sådan underbar helg va det fan inte kul att dra :(
trivdes så bra med alla människor, hade det så mysigt....
känns tråkigt att jag nog inte kommer träffa på en del av dom igen =(

men jag kommer leva på denna helg bra jäkla länge!
Tack såå Mycket Fredrik!! Du är underbar!!
 
på torsdag blir det Gbg igen =)
Liseberg... wii ska bli spännande :)
men det blir nått att skriva om på fredag haha lr lördag kanske söndag haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: