I'am, I'm Me!!

wow wow wow.....

Kategori: Allmänt

söndag igen... tråk....
är inte ett dugg bakis dock, villket är totalt jävla underbart... =D
 va på hemmet med anna igår... det va trevligt....
va nog lite för nyckter dock hahahaha...men det va inte anna hahaha.....
full och prat glad.... hihihi

träffade på exet också.... det va skumt..... har ju liksom inte setts sen det tog slut
och det va ju inte heller ett bra och moget slut, det va ett av de mest omognaste sätten
att göra slut på tro mej... hahaha
men det gick ju bra, han e ju trevlig, lite för livs rädd dock... man måste ta för sej och stå
för den man är och sina åsikter, inte krypa in i ett hörn så fort det blir en konflikt av någe slag....
det kan ju inte vara sunt alltså.... hmmm hahaha
jag e tydligen farlig också hahahaha han e tydligen "lite" rädd för mej hahaha
varför?? jag e ju faktiskt ganska snäll hahaha
men ja! jag står för den jag är och håller hårt på mina åsikter.... det kommer jag alltid att göra!
det e nog där vi skilljer oss åt välldigt mycket, jag e inte konflikt rädd, menar va fan! e det
något man stör sej på eller som inte är bra så nog fan ska man kunna ta upp det med sin "partner"...
utan att skrämma livet ur dom hahaha
aja kommer säkert att stöta på varandra igen.... farligt, farligt LInda!!!!!!!!!!
hehe fick en blomma också =) gulligt......

jaha vad ska man hitta på idag då...hmmm
jag vill handla, jag vill hoppa, jag vill rymma, långt bort härifrån!
ingen får veta vart jag e eller heller om jag lever....
bara försvinna.... jag känner mej fången här.... jag saknar mitt gamla liv!
(bortsett ifrån alkoholen) jag va fri! kunde göra vad jag ville... när jag ville....
inte behöva tänka på att man sårar en annan människa....
den enda man sårar är sej själv, och det får man ju lov att ta när det är självförvållat.....
jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag känner längre, eller vad jag vill med allt.....
snart gåt jag sönder, spricker i miljoner bitar så att det inte går att pussla ihopp mej igen....
jag befinner mej i ett mörker... å just i den här situationen är jag feg.... jag är inte säker....
vad händer om allt ska rasa igen???
hur ska jag lyckas ta mej upp ur avgrunden igen.... eller i mitt fall botten på flaskan....
och det är ju jävligt svårt att ta det med en människa som för fan aldrig öppnar käften och säger något!!!
han kan ju för fan inte gå runt och tycka att detta är bra!! för situationen är för jävlig!!!!!!

nej nu är jag irriterad så nu ska jag nog inte skriva mer...
det kan bli farligt och fel.......

Kommentarer

  • Aannnaaaaa säger:

    Man kan heller inte sitta kvar i något som gör att man mår dåligt "bara" för att man är rädd för att falla mot botten igen....

    Kommer inte bli enklare sen(om du verkligen vill göra ngt åt "saken" nu, du kommer inte må bättre av att sitta fast längre... Så någongång sker det ju isf... Bättre nu än om tio år.

    Jag antar att jag snackar om rätt sak här, haha...annars blir det fel.



    Har nyss varit i avgrunden själv, inte roligt... Men det går över. Hemskt att behöva bli sårad eller såra ngn men hey that's life! Skulle bli mer ledsen att veta att ngn levt med mig fast den inte egentligen vill.

    2009-04-20 | 10:51:51

Kommentera inlägget här: