I'am, I'm Me!!

väntan....

Kategori: Allmänt

hehe japp nu e det fredags eftermiddag och jag sitter och vänter på thess.....
ska klippa henne se ska vi över te sara och parta sen ska alla vi flickor ta över staan =D
hehe ska bli kul... ska dock ta det jäkligt lungt!!
ska upp och åka te frövi tidigt imorron.... pappa fyller ju så då
måste man dit och äta bullar och gratta =)

skumm eftermiddag på utbildningen idag.... alla bara försvan haha
där stog jag, andreas och mostafa och glodde hahaha
men det va najs, kom ju ham tidigare och han pyssla en del hemma..... =D

nå... känner jag någon saknad då??
hmmm... fan!!!!!! jag gör ju inte det....
e det normalt??? eller sitter jag i en knivig situation??
FUCK!!!!!

nepp nu ska jag ta lite vin och gå ur och röka....
hoppas på en toppen kväll!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: