I'am, I'm Me!!

söndag å jag e rastlös.......

Kategori: Allmänt

jag vill hitta på någe ikväll!!!!!!
ömgås, snacka skit, skratta & röka.....
men e det värkligen någon som har lust?? värkar som att alla har supit hela helgen...
hahaha inte jag!! bara i fredags man det gick förvånandesvärt bra... hahaha
vi kom alldrig ut, slockna vid 1 tiden och inte va jag bakis när jag vakna heller...
hellt toppen!!! en jäkligt lyckad kväll =D vi va bara här, snacka skit, lysna på musik och bara ömgicks.....
annorlunda man najs =D

så jag tänkte försöka mej på något liknande ikväll =)

men en sväng te frövi blir det först, gratta lilla mormor =)
smörgåstårta!! mums =D
träffa lilla mamma & steffe vill jag också hinna med.....
känns konstigt, första påsken som vi inte har käkat middag hemma hos mamma =(
känns tråkigt, men å andra sidan vet jag ju varför och det är ju försent att göra något åt nu =(

villket jävla liv man lever!!! bäst att hålla sej till sitt och bara hålla käften ibland!!
jävligt utmattande faktiskt, finns så mycket att säga som man inte får, för då har man förlorat allt.....
vill man det??
det kan jag inte svara på än..............

Kommentarer


Kommentera inlägget här: