I'am, I'm Me!!

måndag!!!

Kategori: Allmänt

najs dag faktiskt.... va lite skum i huvet imorse (tankar och funderingar över helgens dravader)
 men nu e det bättre..... har precis kommit hem från ett ljusparty.... det va najs =D
fick en pressent för att jag ska ha ett party om 2veckor =) hehehe.....
äntligen har jag en andledning till att baka =D

hmmm.... helgen va ju hmmm hellt okej.....
ut me flickorna på fredagen... lr ut & ut, förfest va det hahaha sen splittrades vi för att
bussen inte gick och vissa va för bekväma och tog taxi medans andra gick hahaha...
sen försvan threse, hitta henne inte någon stans och sen gick jag hem......
ja, najs kväll hahaha

sen blev det lördag och då tog jag mitt pick & pack och drog te frövi....
gratta papput hehe och lilla thindra..... pappa blev gammal och thindra blev 4.....
sen drog vi te stan... utgång me brorsan.... min lilla älskling som e 11cm längre än mej =D
det blev förfest här med en del folk sååå kul att christian va me anna hit och att christina kom och att
sami och hans flicka va här och självklart alla andra också (mina änglar)
sen blev det hemmet, sen blev det mc klubb =D
sen blev lägenheten full me folk och sen blev det söndag ;b

men nu e det måndag, och man ska återgå till det normala igen.....
brände mej för första gången på en het plåt och faaan va ont det gjorde!!
men lite salva och så gick det över.......

känslor = fan, fan, fan, vad ska jag ta mej till???
aja en del av korten ligger på bordet nu iaf.....
men visst bli sur och prata ännu mindre hjälper ju verkligen!!!!!!

nej, mina agg tar jag en annan gång... nu får vi se hur allt går.....
nu ska jag plocka lite sen ska jag sova... Goder Natter!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: