I'am, I'm Me!!

jaa det är fredags kväll

Kategori: Allmänt

om ett par timmar kommer Therese hit... wiii... då ska vi ha kul =D snacka skit
o bli lagom fulla haha.... vart ju inte så lyckat på kryssningen iaf inte för min del på
torsdagen =S men det tog jag igen på fredagen men då hitta jag inte Therese så jag
lalla runt för mej själv hahaha..... det tar vi igen ikväll stumpan!!

fan vad jag trivs bra på utbildningen.. allt e toppen! människorna är underbara och svetsa är
skit kul =) kan absolut tänka mej att jobba med det i framtiden =D

nu har jag satt upp nya mål far mej också.. haha

1. motionera så jag går ner ett antal många kilon!

2. äta bra!

3. sola! så jag slipper vara nästintill genomskinlig....

4. lära mej säga nej! kan lätt bli utnytjad och sårad annars....

5.spara pengar till srf! måste dit.....

6. ta reda på villka som e mina riktiga vänner! o inte energi tjuvar...

hahaha det kommer fler det vet jag, haha kommer på en ny för varge dag typ
haha jag är envis som fan, o nu ska jag ta den envisheten o använda den tilll detta!! haha

En rad för mina änglar också; jag älskar er över allt annat!! jag ska göra allt i min makt 
så att ni ska slippa vara oroliga för mej! ni förtjänar bättre!!

nu ska jag ta en cigg sen ska jag hoppa upp & ner i en halvtimma!!! hahaha 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: